Школа - територія здоров'я

Районний методичний кабінет спрямовує свої зусилля на розвиток інноваційної діяльності педагогів щодо створення компетентнісно-орієнтованого здорового освітнього простору школи, основу якого складають районні ресурсні центри та інноваційні майданчики.

Результати роботи щодо запровадження системи здоров’збережувальної освіти у школах вказують на те, що центральною ланкою в ній є формування валеологічної грамотності учасників навчально-виховного процесу.

З метою підвищення ефективності інтегрування компоненту здоров’я у навчально-виховний процес методистом Охременко І.А. розроблено авторський методичний проект «Організація системи неперервної валеологічної просвіти в навчальному закладі», реалізація якого здійснювалася в навчальних закладах району протягом трьох років.

За результатами обласного огляду методичних проектів, який відбувся у червні 2014 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», даний проект посів І позицію, а КУ «Цюрупинський районний методичний кабінет» Цюрупинської районної ради визнано переможцем .

Валеологічний супровід особистості забезпечує стимулювання у дітей бажання жити, бути здоровими, викликає позитивну самооцінку, вчить відчувати радість від кожного прожитого дня.

Таким чином, валеологічно проведений урок допомогає постійно підтримувати високий рівень працездатності, швидко відновлювати його за рахунок внутрішніх резервів організму, зберігати внутрішній спокій, а також відновлювати душевну рівновагу після стресових ситуацій.

Окрім уроку валеологічний супровід учня здійснюється через організацію оздоровчої роботи, різноманітних позакласних заходів: відеолекторії, турніри, флеш-мопи, фестивалі здоров’я, ігри «Квест», «Гауди», спільні оздоровчі заходи з батьками, теренкур «Стежки здоров’я», спортивні секції, тощо.

Методист КУ "ЦРМК" І.А.Охременко

Кiлькiсть переглядiв: 822

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.