Майстер-клас на базі ДНЗ №6 Олешківської міської ради з теми «Використання коректурних таблиць в освітньому процесі ЗДО»

Сьогодні педагог має у своєму розпорядженні цілий арсенал засобів для оптимізації освітнього процесу та особистісного розвитку кожної дитини. Одним з таких засобів, на думку педагогів Олешківського дошкільного навчального закладу № 6 “Казка”, є робота по застосуванню коректурних таблиць за авторською технологією доктора педагогічних наук Наталії Василівни Гавриш. Робота з коректурними таблицями активізує пізнавальні психічні процеси дошкільника, сприяє розвитку комунікативності, удосконаленню сприймання, уваги, пам’яті, забезпечує інтерес до інтелектуальної діяльності та формує здатність творчо, нешаблонно мислити, самостійно поповнювати свої знання.

З метою конкретного вивчення значення авторської технології Н. Гавриш та її використання в роботі з дітьми 10 грудня 2019 року на базі Олешківського ДНЗ №6 Олешківської міської ради проведено майстер-клас вихователя Андрющенко І.А. для вихователів закладів дошкільної освіти району.

У ході майстер-класу вихователям було запропоновано переглянути відкрите інтерактивне заняття у середній групі з використанням коректурних таблиць, яке провела Андрющенко І.А.

Цікаве і змістовне практичне заняття з учасниками майстер-класу щодо використання коректурних таблиць в різних форматах життєдіяльності дітей продемонстрували вихователь-методист Канівець Т.В., вихователь Андрющенко І.А.

Педагоги переглянули матеріали виставки навчально - методичної літератури, розроблені Андрющенко І. А. завдання, запитання, вправи, конспекти інтегрованих занять щодо застосування коректурних таблиць у роботі з дітьми. Вагомим результатом роботи вихователя Андрющенко І.А. було створення методичного посібника з теми «Коректурна таблиця- засіб пізнавального розвитку дошкільників.

Ірина Андріївна у своєму виступі зазначила, що коректурні таблиці, як і будь-які інші творчі ігри, ми використовуємо в різних формах організації роботи з дітьми: різні типи занять, інтегрована діяльність, спілкування під час організації різних видів діяльності, дидактичні ігри, ситуації, вправи, тощо.

Ефективним засобом стимулювання навчально-пізнавальної діяльності є не лише готові коректурні таблиці - а й так звані дидактичні рамки — розліноване на квадрати ігрове поле (набірне полотно) й набір предметних картинок-карток. Діти, виконуючи словесні завдання-інструкції вихователя (старші дошкільники вже можуть самі давати завдання-інструкції своїм ровесникам), поступово заповнюють ігрове поле-рамку й одночасно контролюють правильність виконання дій кожним з учасників.

У роботі з дидактичною рамкою вихователі Олешківського ДНЗ №6 перевагу віддають самостійній пізнавальній активності дітей, а дорослий переважно є організатором або партнером по грі.

Отже, впевнено можна сказати, що використання в освітньому процесі коректурних таблиць є надзвичайно ефективним засобом розвитку комунікативної діяльності, креативності, пізнавальної активності та самостійності дошкільників.

Учасники майстер-класу, методист ОРМК Альохіна С.В. подякували вихователю-методисту Канівець Т.В., вихователю Андрющенко І.А. за якісно проведений майстер-клас, практичні підходи до організації роботи з креативного розвитку дітей дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти.

Методист ОРМК Альохіна С.В.

Кiлькiсть переглядiв: 893

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.