Директор Клинівської ЗОШ І – ІІ ступенів, Кохановська Л.Г. працює на посаді 23 роки, пройшла курси підвищення кваліфікації КВНЗ ХАНО в 2010 році

У 2013/2014 навчальному році робота шкільного колективу була спрямована на єдину методичною проблемою «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі». Впровадження проблеми реалізується через аспекти. Проведено педагогічні ради:

«Обговорення та затвердження річного плану роботи на наступний навчальний рік. Аналіз результатів роботи школи за 2012/2013 н.р. та пріоритетні напрями розвитку школи в новому навчальному році»

«Соціалізація дітей та підлітків як соціально педагогічна проблема»

«Родина та соціалізація дитини»

«Соціалізація дитини за межами сім’ї»

Методичні ради:

1. Організація творчої групи вчителів для роботи над загально шкільною методичною проблемою. Визначення засобів реалізації поставлених завдань;

2. «Вплив соціалізації на становлення особистості дитини»

3. «Організація роботи з батьками».

4. Аналіз професійної компетентності учительського корпусу у зв'язку з
атестацією педагогічних кадрів

В школі працює чотири методичні об'єднання

МО початкових класів - керівник Постернак В.А. - проблема МО «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес»

МО вчителів гуманітарних дисциплін - керівник Токаренко І.Л.

- проблема МО «Розвиток навичок самостійного орієнтування в інформаційному полі»

3. МО природничо-математичного циклу - керівник Кісіль П.І.
- проблема МО «
Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»

4. МО класних керівників - керівник Кісіль О.М. - проблема

«Формування громадянської компетентності в позаурочній роботі»

Колектив школи працював над курсом «Самовдосконалення особистості» програма курсу реалізовувалася в такій послідовності:

Основи етики 1 - 4 клас.

Пізнай себе - 5 клас

Навчи себе вчитися – 6 клас

Стверджуй себе – 7 клас

Знайди себе – 8, 9 клас

Розв'язання проблем та завдань школи затверджених педагогічним колективом на навчальний рік дозволило педагогічному колективу досягти певних результатів. Серед найвагоміших результатів слід відзначити, що прийняли участь у конкурсах «Бобер», «Кенгуру» (Дудкін О., Онопрієнко К., Кузнєцов В., Токаренко І., Лисюк В., МалашкевичС. та ін. отримали золоті сертифікати), «Геліантус», «Грінвіч», прийняли участь у Міжнародному конкурсі «Русский медвежонок» де отримали 1 сертифікат за високі результати (Тушич М.) та сертифікати учасників конкурсу.

Відзначилися учні молодших класів які прийняли активну участь в конкурсах малюнків «Космічні фантазії», «Малюємо Батьківщину», до 200-річчя з Дня народження Т.Г.Шевченка і т.д.

Вчителі прийняли участь у конкурсі «Вчитель року».

Серед завдань навчального року колективу вдалося повністю розв'язати завдання навчальної, виховної та методичної частини.

На початок навчального року в закладі навчалося 52 учнів укомплектовано 9 класів із середньою наповнюваністю 6 учнів. Охоплено навчанням 100% учнів. Якість навчальних досягнень учнів становить високий - 11 %, достатнього - 52%, середнього -37 %.

Аналіз написання адміністративних контрольних робіт на кінець навчального року свідчить про те що учні засвоїли програмовий матеріал на належному рівні.

Колектив закладу цілеспрямовано проводив роботу щодо охорони прав дитини.

Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньо шкільного управління забезпечувалося документами планування роботи : річний, семестровий, місячний та тижневий план. Науково та оптимально організувати працю всього шкільного колективу допомогли такі документи як: тижневик органайзер роботи адміністративного та щоденник педагогічного працівників у яких передбачено проведення усіх заходів на навчальні періоди.

Головним із напрямків виховної роботи з учнями є громадянське виховання з цього питання в закладі проведено заходи: В рамках курсу «Самовдосконалення особистості»

клас «Як ви сприймаєте зовнішній світ»

клас « Хочу і буду!»

7 клас «Хто ми, які ми?»

8 клас «Ваш вибір хочу + можу + треба»

9 клас «Пастки й капкани на шляху професійної карєри»

Головним завданням родинного виховання є гармонійний всебічний розвиток дитини підготовка її до життя формування моральних цінностей. Заслуговує на увагу робота класних керівників Мелешко Л.М. , Токаренко І.Л., Кісіль О.М. Екологічне виховання покликане забезпечити молоде покоління знаннями про взаємозв'язок природи і суспільства протягом навчального року. Проведено вечір «Свято осені», проведено години самопізнання «Держава моєї мрії». Проведено акції «Допоможемо зимуючим птахам», «Посади своє дерево» та «Зустріч зимуючих птахів», «Себе я бачу в дзеркалі природи», «Тато, мама і я – спортивна сімя» За напрямком «формування здорового способу життя» педагогічним колективом здійснено таку роботу - проведено тиждень охорони життя , виховні години присвячені профілактиці СНІДу, куріння і наркозалежності. Серед заходів превентивного виховання яке передбачає профілактику злочинності серед неповнолітніх - класні години на правову тематику «В царстві Феміди» зустріч з місцевим дільничним міліціонером.

Особливу увагу приділено індивідуальній роботі з учнями та їх родинами. Здійснювалися рейди у сім'ї учнів з девіантною поведінкою. Проведено батьківську конференцію «Виховання дитини в родині», семінар-практикум для батьків присвячений розвитку пізнавальних можливостей школярів та поширення їх інтересів. Укомплектованість закладу педагогічними кадрами 100%. З питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів МОН України адміністрація закладу регулярно проводила виробничі наради, наради при директорові, оперативні методичні зустрічі, співбесіди з окремими вчителями.

В школі працює їдальня. Де діти забезпечуються гарячим харчуванням. Огороджено стадіон та подвір’я школи.

Фельдшер медичного пункту постійно здійснював профілактичні огляди учнів.

2008 році реконструйовано вугільну котельню під газову.

2008 році – створено комп’ютерний клас;

2009 рік – обладнано туалети в приміщені школи.

Випускники школи продовжують навчання в інших навчальних закладах

Кримський медичний університет ,Запорізький медичний університет, Харківська юридична академія, Херсонський університет, Херсонські ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації.

Школа отримала чотири подяки з економіко-правового коледжу за відмінне навчання наших випускників.

Кiлькiсть переглядiв: 1124

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.