З В І Т

директора Щасливської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів

Петроченка Сергія Олександровича

протягом 2011-2014 навчальних років

Як директор школи у свойдіяльності протягом звітного періоду я керувався Cтатутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством Украини, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника навчальноосвітнього навчалного закладу.

Управлінська діяльність школи:

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії свіх ланок, підрозділв та учасників навчально-виховного процесу.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність ЗНЗ. Із підключення до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, відділом освіти, сайтом ХАНО, вчасно ознайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Контроль – це важлива, складна та обективна функція правління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних та подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладів освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхілення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати обпитально трудову атмосферу в колективі.

Забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти.

Підводячи підсумок роботи за 2011 – 2014н.р., мені хотілося подякувати перш за все своєму колективу за підтримку, розуміння,допомогу,плідну працю, спрямовану на підвищення рівня надання освітніх послуг, виховання особистості,а також конкурентоспроможності наших випускників на сучасному ринку праці.

На протязі 2011 – 2014 н.р. бувнагороджений грамотами:

районної державної адміністрації « За плідну працю, сумлінне ставлення до виконання своїх обов’язків та з нагоди Дня місцевого самоврядування» - 2011;

обласної державної адміністрації «За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток місцевого самоврядування» - 2012р.;

відділу освіти Цюрупинської районної державної адміністрації :

«За ІІ місце з шашок на районних змаганнях педагогічних працівників» - 2011р.; «За сумлінну працю на освітнянській ниві та вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання учнівської молоді» - 2012р.;

«За сумлінну працю та вагомий особисти й внесок у справу підростаючого покоління та розвиток освіти Цюрупинського району» - 2012р.;

районної ради ветеранів «За постійну допомогу у вирішенні проблемних питань літніх людей» - 2013р.

Протягом даного періоду у школі плідно працює професійний, енергійний, ініціативний, кваліфікований колектив, який налічує 21 вчитель:

4 вчителя – вищої категорії;

6 вчителів - першої категорії;

3 вчителів – другої категорії;

5 спеціалістів ;

2 вчителя мають 9 тарифний розряд;

1 вчитель здобувають вищу освіту у ХДУ.

Координацію методичної роботи в школі проводить рада шкільного методичного кабінету під керівництвом заступника директора з НВР Нагули Н.О.

На базі школи успішно проводились районні семінари з образотворчого мистецтва, фізичної культури .

В школі налічується біля 138 учнів. На протязі 2011 - 2014 навчальних років навчанням були охоплені всі діти кризових сімей та діти батьків релігійних поглядів.

Всі учні 11 класу отримували атестати про повну загальну середню освіту звичайного зразка.Аналогічно учні 9 – х класів отримували свідоцтва про базову загальну середню освіту.

Згідно з Концепцією Державної програми з обдарованою молоддю були заплановані та проводились педагогічним колективом заходи спрямовані на розвиток творчих здібностей школярів. Педагогічний колектив школи згідно з річними планами працювали над упровадженням в практику ефективних заходів і технологій навчання й самовдосконалення обдарованих і талановитих учнів школи, створення сприятливих умов для їхнього гармонійного розвитку , набуття навичок і знань, у яких найбільше виявляються природні здібності в певних галузях діяльності.

За підсумками попередніх н.р. щодо організації роботи з обдарованими учнями та талановитою молоддю неодноразово відзначалися вчителі нашої школи грамотами відділу освіти і не тільки (Ляшенко С.Л.; Петроченко Т.М.; Щекіна В.В.; Менделенко В.В.; Ляшенко О.М..Куришко Т.М.) .Учні цих вчителів ставали призерами та переможцями ІІ Всеукраїнських олімпіад з історії, інформатики, математики та манівської роботи.

Учні як початкової так середньої та старшої ланки школи під керівництвом наших вчителів приймали участь у ІІ етапі Міжнародних конкурсів ім. Петра Яцика, «Кенгуру», «Соняшник» ,«Геліантус» і т.д.

Зміцнення та модернізація матеріально – технічної бази навчального закладу

без якої неможливе виконання державних освітніх програм.

До вирішення проблем які виникали в нашому навчальному закладі, активно залучалася Цюрупинська райдержадміністрація, Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району, відділ освіти ,без допомоги яких навчально- виховний процес було б порушено на невизначений термін. Негайно було виділено кошти на:

· 1. Установлено пожежну сигналізацію у школі;

· 2. Частковий ремонт даху школи та котельні;

· 3.Придбання електромясорубки та холодильнику для шкільної їдальні;

· 4. Мийка та електротитан для харчоблоку;

· 5. Принтери – 2 шт.;

· 6. Запчастини для шкільного автобусу.

Додаткові джерела фінансування

Для успішного здійснення навчально – виховного процесу залучаються додаткові джерела фінансування у вигляді спонсорської допомоги.

За допомогою спонсорів: ТОВ «Райз-Південь» були виділені кошти у розмірі 11090 грн. для потреби школи на спецрахунок , але у зв*язку не фінансуванням казначейством ці кошти поки що не використані.

А також значну допомогу у роботі школи надають батьки учнів (ремонт класних кімнат, участь учнів у конкурсах та змаганнях...).

Сільська рада також тісно співпрацює зі школою, голова сільради Демидюк М.А. допомагає у вирішенні деяких питань.

За колективним договором, з метою стимулювання працівників за особливі досягнення у професійній діяльності премійовано працівників. Щороку працівникам надається планова відпустка з виплатою оздоровчих коштів.

Щороку працює пришкільний оздоровчий табір « Сонечко», у якому відпочиває 38 дітей різних категорій та 8 учнів за кошти батьків.

Незважаючи на економічну ситуацію в країні, РДА виділяє кошти на оздоровлення дітей нашої школи. Вихователі табору організовують різноманітне, цікаве дозвілля школярів.

Звернення до адміністрації школи

Своєчасно і дієво розглядалися усні і письмові звернення до адміністрації школи за 2011 – 2014н.р. Найчастіше порушувалися :

· кадрові питання;

· трудові відносини;

· взаємовідносини між учнями та батьками;

· питання видачі документів про навчання;

· прийом та відрахування учнів із навчального закладу.

Завдання , які є актуальними

· Сприяння підвищенню рівня безпеки життя та здоров’я дітей та всіх учасників освітнього процесу;

· зміцнення матеріально – технічної бази навчального закладу;

· стимулювання ( моральне і матеріальне) вчителів, техпрацівників школи та учнів, які дбають про імідж навчального закладу.

Організація харчування учнів у навчальному закладі

З метою чіткої організації режиму дня, збереження здоровя у школі організовано гаряче харчування для учнів 1-11 класів. Учні перебувають у їдальні у супроводі вчителів. Випадків порушень термінів реалізації продуктів небуло. Усе обладнання харчоблоку находиться у робочщму стані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Гарячим харчуванням протягом навчального року було охоплено - % учнів школи.

Робота з батьками та громадскістю у навчальному закладі:

Виховання учнів в школі та сімї – щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з учнівським коллективом. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, повязаних із професійним святом, захопленнями своїх дітей , родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють із сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

Свої висновки вони заносять до щоденника психолого-педагогічних спостереджень.

Кiлькiсть переглядiв: 208

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.