Характеристика діяльності вчителя біології Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ст. Трембач Людмили Валентинівни

Трембач Людмила Валентинівна працює в Ювілейнівській ЗОШ І-ІІІ ст. з 1981 року. Учитель має ґрунтовні знання з фаху, досконало володіє методикою викладання предмета. Вона чітко уявляє собі мету і завдання, які не суперечать її внутрішнім переконанням. Позиція вчителя характеризується прагненням максимального особистого внеску в справу, якнайшвидшого здійснення прогресивних перетворень.

/Files/images/Трембач 1.pngПрофесійне кредо учителя полягає в тому, щоб розвивати мислення дітей, використати ті можливості, які дала їм природа. На основі цього вона прагне захопити їх вивченням біології як науки. Надає перевагу особистісно-орієнтованому підходу до навчання, де центром є особистість дитини. На своїх уроках використовує такі методичні підходи, які забезпечують активізацію пізнавальної і мисленнєвої діяльності, сприяють розвитку творчості, ініціативності, направлені на розвиток уміння здобувати інформацію з різних джерел. Щоб створити ситуацію успіху використовує різноманітні творчі завдання – біологічні задачі, проблемні запитання, складання тестових завдань, проведення уявних експериментів. Для розвитку обдарованих учнів застосовує метод проектів, веде дослідницьку роботу. У післяурочний час готує дітей до навчання в МАН, залучає до гурткової роботи. Її учениця брала участь у І етапі районного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (секція: біологія людини, тема роботи: «Хвороби органів дихання серед підлітків та їх звязок із тютюнопалінням», учениця 11 класу Довганич Анна, відділення хімія та біологія)

Людмила Валентинівна знає та розуміє вимоги навчальної програми та інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання біології. Її календарне планування відповідає вимогам навчальної програми. Плани спрямовані на впровадження в життя досягнень передового педагогічного досвіду, на реалізацію і безумовне виконання прийнятих урядових рішень про освіту. Методична підготовка дозволяє легко змінювати форми проведення занять. Учитель уміє працювати з технічними засобами навчання.

Основне завдання Трембач Л. В. на уроках - підключити учня до активної та самостійної діяльності. Вона планує та організовує самостійну роботу школярів на уроці, залучає дітей до пошуку історичного матеріалу про видатних біологів. Педагог розвиває вміння висловлювати, обґрунтовувати біологічні судження і використовувати набуті на її уроках знання для задоволення пізнавальних потреб, виховує в учнів екологічну культуру як здатність діяти у різних життєвих обставинах. Людмила Валентинівна стимулює активність школярів на уроці пізнавальними і практичними завданнями, формує потребу в самостійному здобутті знань.

Учитель постійно вдосконалює свою методику викладання, шукає нових форм і методів організації занять з учнями. У своїй практиці вона використовує комп’ютерні та інноваційні технології і нетрадиційні типи уроків як-от: урок - ярмарка, урок-конференція, урок-гра, урок-дослідження, біологічна вікторина, урок - КВК. При виборі таких типів уроків учитель враховує індивідуальні та вікові особливості учнів. Вона використовує у своїй роботі проектну діяльність школярів, застосовує інтерактивні методи - створення асоціативного куща методом гронування, груповий метод, карусель.

/Files/images/Трембач 2.png Людмила Валентинівна працює над методичною проблемою «Екологічне виховання школярів та шляхи підвищення його ефективності»; вона працює з обдарованими дітьми, які беруть активну участь у шкільних та районних олімпіадах, у дослідницько-пошуковій роботі. Зокрема творча група учнів під її керівництвом неодноразово брала участь у різних районних та обласних конкурсах, займаючи призові місця та отримуючи дипломи, грамоти, подяки:

Вона - активний пропагандист свого предмету.

Щорічно в березні-квітні проходить декада біології та екології, де учні виявляють свої творчі здібності в конкурсах, вікторинах, змаганнях , КВК.

Колектив школи постійно бере участь у різних конкурсах, зокрема проект «Школа сприяння здоров’ю», куратором якого стала Трембач Л.В., посів у 2012 році І місце у районному етапі, ІІІ місце в обласному. конкурс «Школа року» за номінацією «Школа – соціокультурний центр села» - І місце у районному етапі. Завдяки активній підтримці Людмили Валентинівни в школі вже п’ятий рік впроваджується інклюзивна форма навчання, яка дає можливість здобувати освіту дітям з особливими потребами.

/Files/images/Трембач3.pngЛюдмила Валентинівна уміє знайти підхід до кожної людини, розкрити творчий потенціал і вчителя й учня. Завжди у творчому пошуку, не зупиняється на досягнутому. Тактовна, доброзичлива, толерантна, ерудована, вимоглива, принципова, витримана.

Активна в громадській діяльності, користується авторитетом серед колег, учнів, батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 2648

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.