Звіт директора Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов

Сидоренка Ігоря Леонідовича

/Files/images/Сидоренко І.Л..png Сучасний директор школи – це управлінець і менеджер, який уміло застосовує сучасні освітні технології, що дозволяють забезпечувати компетентнісний підхід в організації навчально-виховного процесу. У своїй практиці роботи досліджую проблему «Соціалізуючий компонент сучасної парадигми освіти в розвитку громадянської активності старшокласників». Як директор навчального закладу презентував власний досвід на обласній конференції з нагоди 50-річчя наукової діяльності Є.Голобородько (2011р. м. Херсон), Всеукраїнській конференції АКШУ м. Івано-Франківськ (2011р.), науково-методичній конференції «Громадсько-державне управління ЗНЗ» (2011р. м. Херсон). Захистив проект «Флагман освіти і науки України» (2010р. м. Київ). Проводив майстер-клас для директорів експериментальних шкіл району «Директор школи як топ-менеджер» (2012р.).

Під час управлінської діяльності і проведення уроків використовую інтерактивні методи навчання і управління, практичними вміннями ділюся зі своїми колегами на шпальтах Інтернет- ресурсу «Дистанційне навчання педагогічних кадрів» КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», друкуюсь у педагогічних виданнях «Шкільний світ», видавнича група «Основа» (2011р.). Висвітлював власний досвід управлінської діяльності на колегії відділу освіти з теми «Організаційні механізми самоменеджменту в управлінській діяльності директора школи» (2013р.). Звітував про результати експериментальної роботи закладу на засіданні колегії відділу освіти (2014р.) Перспективний управлінський досвід роботи «Використання ІКТ в управлінській діяльності» виклав у брошурі, затвердженій кафедрою менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (2013р.) У червні 2014 року отримав сертифікат відповідності Ресурсного центру кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». У лютому 2015 року пройшов навчання і курсову перепідготовку на кафедрі менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Виконав і захистив випускну роботу за темою «Експериментальна робота в діяльності навчального закладу: управління інноваціями»

Є керівником обласного осередка Всеукраїнської Асоціації керівників шкіл України та щороку презентую освітню галузь Цюрупинщини і Херсонської області на всеукраїнських і міжнародних конференціях. У квітні 2012 року педагогічний колектив і директор школи були нагороджені Дипломом якості в номінації «За вагомий внесок у справу розбудови України та високий професіоналізм у сфері освіти та виховання» Міжнародної академії рейтингових технологій та соціології «Золота Фортуна».

За результатами державної атестації закладу за 2001 – 2011 роки школа атестована вдруге з відзнакою. (Протокол регіональної експертної ради з ліцензування та атестації навчальних закладів Херсонської області №5 від 15.11.2011 року.)

Друк статей

1.Сидоренко І.Л. Громадсько-активна школа-дієвий осередок місцевої громади//Матеріали обласної науково-методичної конференції – Херсон 2011.

2.Сидоренко І.Л. Стратегічне планування в умовах громадсько-активної школи. / І.Л.Сидоренко // Державно-громадське управління сучасним закладом освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції.(1-2 листопада 2012р.) / КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти Херсонської обласної ради - Херсон.2012.- С.183-192.

3.Сидоренко І.Л.Інноваційні зміни в освіті-вимога сьогодення. /І.Л.Сидоренко //Теоретико-методологічні засади управління навчальним закладом: управління інноваційними змінами: Матеріали першої всеукраїнської науково-практичної конференції.(13-14 листопада 2013р.)/ КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти Херсонської обласної ради - Херсон.2013.- С.119-121

4.Сидоренко І.Л.Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності/ І.Л.Сидоренко// Перспективний педагогічний досвід директора школи/ КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти Херсонської обласної ради - Херсон.2013.

5. Сидоренко І.Л.Креативне управління як фактор розбудови соціалізуючого простору навчального закладу. /І.Л.Сидоренко// Теоретико-методологічні засади управління навчальним закладом: розвиток творчого потенціалу дитини та педагога / КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти Херсонської обласної ради - Херсон.2014

6. Сидоренко І.Л.Роль керівника навчального закладу у створенні соціально-педагогічних умов успішної соціалізації учнівської молоді. /І.Л.Сидоренко//Психолого-педагогічні засади діяльності фахівця: історія,теорія, практика. / КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти Херсонської обласної ради - Херсон.2013.

Кiлькiсть переглядiв: 749

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.