Звіт про роботу заступника директора з НВР Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням іноземних мов

Щербини Жанни Федорівни

Я, Щербина Жанна Федорівна, працюю заступником директора школи з навчально-виховної роботи з 2003 року. Напрямком моєї діяльності є методична робота, а також - куратор методичного об’єднання вчителів природничих наук.

Відповідаю за створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня вчителів через дипломну перепідготовку на курсах підвищення кваліфікації та дотримання єдиних педагогічних вимог у школі під час перепідготовки вчителів. Є організатором підготовки та проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій, аукціонів педагогічних ідей, виставок, поширення передового педагогічного досвіду. Організовую роботу навчально-методичної ради, методичних об’єднань. Секретар шкільної та член районної атестаційних комісій.

Кожен рік організовую участь учителів школи у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року». Серед учасників цього конкурсу є лауреати і переможці : І тур – ІІ місце (2007р.), два перших місця (2008р.), І місце (2009р.2011р.,2012р.). Лауреатами ІІ туру конкурсу вчителі школи були в 2009,2010,2012,2013 роках, а у 2013році була учасниця ІІІ туру конкурсу.

За моєю участю школа є переможницею обласного конкурсу «Школа Херсонщини» в номінації «Школа громадянського становлення».

Спрямовую експериментальну роботу в навчальному закладі. Відбулися звіти про цю роботу на засіданнях Вченої ради "Херсонської академії неперервної освіти". З 2013 року школа є учасницею обласного експериментального дослідження «Інноваційні підходи до управління навчальним закладом як умова успішної соціалізації дітей та учнівської молоді».Організовую роботу експертної ради, яка розробляє завдання щодо здійснення експерименту, творчих груп учителів, узагальнюю роботу щодо виконання завдань кожного етапу.

У 2013-2014 році у школі була координатором районного проекту «Неперервна валеологічна освіта в ЗНЗ». Досвід цієї роботи було висвітлено у статті «Управління процесом упровадження здоров’збережувальних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу», яка надрукована в науково-методичному журналі «Таврійський вісник освіти» (2015р.,№1)

У 2013 році стала автором методичних рекомендацій та укладачем збірки КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» «Управління процесом упровадження ІКТ у навчально-виховному просторі загальноосвітнього навчального закладу», яка затверджена Вченою радою.

Організовую проведення районних та обласних семінарів з різних предметів.

Протягом навчального року здійснюю контроль за роботою вчителів біології, хімії, географії, економіки, природознавства, основ здоров’я. Проводжу моніторинг рівня якості знань учнів спеціалізованих та загальноосвітніх класів, узагальнюю результати навчальних досягнень учнів, разом із керівниками методичних об’єднань аналізую рівень творчої активності вчителів.

У школі ведеться рейтинг участі методичних об’єднань у реалізації обласної методичної проблеми, організовується самоосвітня робота педагогів. Узагальнена робота школи щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, створено перелік проектів, які були застосовані вчителями та учнями в усіх видах діяльності школи.

Здійснюю контроль за роботою навчальних кабінетів, станом збереження й використання навчально-методичної бази. Серед 19 атестованих кабінетів - 8 мають сертифікат «Кращий кабінет району».

Працюю над удосконаленням свого методичного рівня. У 2014 році взяла участь у семінарі для заступників директорів з НВР «Технологія соціального проектування» та в роботі спецкурсу «Управління інноваційними змінами». Маю сертифікат інструктора зовнішнього незалежного оцінювання.

Нагороджена Грамотою Цюрупинської районної державної адміністрації та районної ради (2013р.)

Друк статей

1.Щербина Ж.Ф. Особистісно-орієнтоване навчання в учбових студіях // Реалізація принципу практичної спрямованості у навчанні природничо-математичних дисциплін. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. – Херсон-2003. – С. 354-357.

2.Щербина Ж.Ф. Формування інтелектуально-інформаційної культури учнів, здібних до поглибленого вивчення біології // Збірник Міністерства освіти та науки України. Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді, - Київ, вересень 2006р. (електроний носій)

3.Щербина ЖФ, Удіч ЗВ Застосування проектної технології для формування міжпредметних зв’язків у процесі викладання предметів природничого циклу .// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції- Херсон-2007- С.217

4.Щербина Ж.Ф., Семиженко В.Г. Організація роботи з громадянської освіти.// Збірник методичних матеріалів з громадянської освіти й виховання учнівської молоді. За ред. Л.М.Назаренко, І.В.Вишковського.- Цюрупинськ. Районний методичний кабінет. – 2009. – С.44.

5.Щербина Ж.Ф. Біотехнологія та ії основні напрямки, урок біології 11 кл / Л.М.Назаренко,Ж.Ф.Щербина // Навчаючи, формуємо особистість громадянина(методичні рекомендації щодо використання громадянознавчого компоненту в системі викладання предметів інваріантної частини навчального плану. - Херсон: Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, 2009.

6.Щербина Ж.Ф.Методи та прийоми роботи на уроках біології.// Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Інноваційні технології як чинник оптимізації педагогічної теорії і практики.- Херсон- 2012 – С.284.

7.Щербина Ж.Ф. Управління процесом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному простору загальноосвітнього навчального закладу. Методичні рекомендації. [Електронний ресурс] / Ж.Ф.Щербина// Херсонська академія неперервної освіти - 2013

8.Щербина Ж.Ф. Управління процесом упровадження здоров’язбережувальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі /Ж.Ф.Щербина// Таврійський вісник освіти / КВНЗ Херсонська академія неперервної освіти.– Херсон-2014.- №4(48). - С.41-49.

Кiлькiсть переглядiв: 439

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.