Тематика засідання №2
районного методичного об’єднання учителів початкових класів
Тема: «Формування соціально вагомих мотивів навчання молодшого школяра»
1. Формування соціально вагомих мотивів навчання молодшого школяра.
Петрелі Н.А., учитель Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ст.
2. Організаційно-методичні аспекти викладання предметів у 1, 2, 3 класах за новими програмами (інваріантна та варіативна) в контексті Державного стандарту початкової загальної освіти.
Білоусова Т.М., учитель Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4
Сафіна Н.П., учитель Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4
Толстюк В. М., учитель Абрикосівської ЗОШ І-ІІІ ст.
3. Зміст програми, методика та особливості викладання курсу «Інформатика» у початкових класах.
Куліда Світлана Іванівна, учитель Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Левицька І.В., методист ЦРМК
4. Усний рахунок як засіб підвищення інтересу до уроку математики.
Дубровіна К.П., учитель Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4
5. Формування мовленнєвої діяльності молодших школярів
Рощина Н. О., учитель Абрикосівської ЗОШ І-ІІІ ст.
6. Формування у молодших школярів уміння розв'язувати текстові задачі.
Мазлова І. О., учитель Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4
Доповіді - у вкладенні
РЕКОМЕНДАЦІЇ ІНТЕРНЕТ-ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
від 20 лютого 2015 року № 2
Ознайомившись із матеріалами Інтернет-засідання,районне МО учителів початкових класів р е к о м е н д у є
По 1 питанню:
1. З метою успішного формування предметних і ключових
компетентностей молодших школярів учителям початкових класів постійно добирати ефективні засоби, методи, прийоми навчання і форми організації навчальної діяльності.
2. Педагогам упроваджувати у практику роботи компетентнісний
підхід, основна вимога якого - використання сучасних навчальних засобів, які виконують не тільки інформаційну, а й мотиваційну та розвивальну функції.
3. З метою формування ключових компетентностей в учнів постійно
використовувати інтерактивні технології.
По 2 питанню:
1. З метою успішної реалізації вимог Державного стандарту учителям початкових класів протягом 2014/15 н.р. проводити уроки із позиції компетентнісного підходу, найважливішою ознакою якого є здатність учня до самонавчання протягом життя.
2. На уроках «Літературного читання» відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти проводити роботу з літературним твором як зразком мистецтва слова.
3. На уроках математики вважати головним завданням - формування у школярів ключових математичних компетентностей (обчислювальних, інформаційно-графічних, просторово-орієнтаційних, алгебраїчних, геометричних, логічних), результатом засвоєння яких є математична компетентність учнів.
4. При вивченні природознавства у 3 класі керуватися методичними рекомендаціями МОН України «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» ( додаток 2 до листа Міністерства освіти України від 01.07.2014р. №1/9-343).
По 3 питанню:
1. Впроваджувати у практику роботи методичні рекомендації «Зміст програми, методика та особливості викладання курсу «Інформатика» у початкових класах».
2. Учителям початкових класів, учителям інформатики до 01 березнЯ 2015 року знайомитися зі змістом методичного кейсу «Інформатика».
По 4 питанню:
1. Для формування швидкості усних навичок обчислень протягом на кожному уроці математики виділяти 6-12 хвилин для проведення усних вправ відповідно теми уроку.
2. З метою формування навичок усних обчислень пропонувати учням на уроці виконувати такі вправи:
- знаходження значень математичних виразів,
- порівняння математичних виразів.
- розв’язування рівнянь,
- розв’язування задач,
- віршовані завдання,
- прості і складені задачі,
- обчислення за графічними схемами,
- порівняння математичних виразів,
- складання рівнянь учнями до задачі.
По 5 питанню:
1. З метою формування мовленнєвої діяльності молодших школярів на
уроках української мови словникову роботу проводити за такими напрямами:
· збагачення словника,
· уточнення словника, тобто поглиблення розуміння уже відомих слів, з’ясування відтінків у значенні між синонімами, добір антонімів, аналіз багатозначності;
· активізація словника, тобто використання якомога більшої кількості слів у мовленні кожного учня, введення слів у речення, засвоєння сполучуваності слів з іншими словами, доцільність їх використання в конкретному тексті;
2. Формувати в учнів уміння діалогічного висловлювання.
3. Вводити у навчальний процес систему комплексних вправ, яка забезпечує׃
-постійну взаємодію слова й унаочення, слова та дії, завдяки чому долається не диференційованість сприймання дітей, активізується уява, успішно проходить процес абстрагування від лексичного значення конкретних слів і виділення в них загального, граматичного;
-дає можливість педагогові глибше індивідуалізувати навчання, спираючись на природні здібності, нахили дітей, особливості сприймання, уяви, пам’яті.
По 6 питанню:
Використовувати на практиці методичні рекомендації щодо роботи над текстовими задачами.
Голова РМО Н.М.Авраменко
Коментарi