Навчально-методичний семінар учителів зарубіжної літератури "Роль сучасної літературної освіти у формуванні та розвитку особистості учня" на базі Раденської ЗОШ І-ІІІ ст. (15.02.2017 р.)

Завдання сучасної школи полягає у формуванні особистості з гнучким розумом, швидкою реакцією на все нове та конструктивне, з розвиненою потребою до подальшого пізнання, самостійної дії, з творчими здібностями. Важливу роль у вирішенні цього завдання відіграє саме шкільна літературна освіта. На вчителя літератури суспільством покладена важлива місія - сформувати особистість, здатну презентувати себе, адаптуватися до різних життєвих ситуацій, активну, ініціативну, творчу, наполегливу у досягненні поставленої мети і водночас співчутливу та милосердну.

Про роль сучасної літературної освіти у формуванні та розвитку особистості учня йшлося на районному навчально-методичному семінарі вчителів зарубіжної літератури, який відбувся 15 лютого ц.р. на базі Раденської ЗОШ І-ІІІ ст..

Учасники заходу обговорили актуальні питання реформування освіти у світлі Концепції нової української школи, реалізації компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів у викладанні зарубіжної літератури. Учителі літератури загальноосвітніх навчальних закладів району висловили думку, що у сучасному навчанні акцент має робитися не на програмовому матеріалі, а на організації індивідуальної, інтелектуальної, творчої діяльності учнів. Основним результатом має стати не система знань, умінь та навичок сама по собі, а саме набір ключових компетенцій, що в сумі складають таке явище, як компетентність, яка і визначатиме здатність особистості вирішувати проблеми та типові завдання у реальних життєвих ситуаціях, у різних сферах діяльності на основі застосування набутих знань та відповідно до засвоєної системи цінностей.

Учитель зарубіжної літератури Солонцівської ЗОШ І-ІІІ ст. Ільвовська Тетяна Вікторівна ознайомила колег із науково-методичною літературою щодо формування в учнів позитивної мотивації до навчання, презентувала власні прийоми активізації пізнавальної активності учнів. У педагогічному арсеналі цього творчого вчителя такі методи і прийоми: буктрейлер, сенкан, карта персонажів, спіч у малюнках, скрапбук, плейкаст, кубування, ПРЕС, РОФТ, піраміда твору та ін..

З питанням про виховання продуктивних якостей особистості на уроках зарубіжної літератури виступила вчитель Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Сидоренко Тамара Леонтівна. Цікаво і змістовно учитель представила метод «Шість капелюхів де Боно», використання якого на уроці літератури дозволяє вчити дітей краще розуміти особливості свого мислення, контролювати свій образ.

Учитель зарубіжної літератури Раденської ЗОШ І-ІІІ ст. Коротунова Ольга Олександрівна запросила своїх колег на відкритий урок у 7 класі з теми «Символіка образу пурпурових вітрил в повісті О.Гріна. Сенс назви твору». Провідними акцентами цього уроку стали виступ вчителя в якості організатора всіх активних видів діяльності та готовність самих учнів застосовувати здобуті знання, набуті вміння й навички для розв’язання проблем, що виникають у реальному житті.

А під час позакласного заходу «Музей зачарованих фігур» учні Раденської ЗОШ І-ІІІ ст. довели, що читання дає їм справжню насолоду від Слова, Образу, Краси.

Гості висловили слова щирої вдячності адміністрації Раденської ЗОШ І-ІІІ ст. Шейко Катерині Михайлівні і Баб’як Ользі Миколаївні, педагогічному та учнівському колективу за високу підготовку до районного семінару, творчий підхід до справи.

Матеріали семінару вмішені у вкладеннях.


Галерея "Семінар учителів зарубіжної літератури в Раденській ЗОШ І-ІІІ ст. лютий 2017"

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.