Створення діалогового освітнього середовища на уроках зарубіжної літератури в процесі соціалізації учнівської молоді
Реформування системи загальної середньої освіти в Україні в сучасних умовах спрямоване на реалізацію індивідуальних якостей учнів, переорієнтацію їхнього репродуктивного мислення на творче індивідуальне конструювання.
Головними вимогами до сучасного уроку зарубіжної літератури є його компетентнісно-діяльнісна стратегія, читацько-центрична концепція, особистісно орієнтований підхід.
Література – мистецтво слова, яке в основі своїй є одиницею діалогічною, а тому вживання його в художньому тексті передбачає сприйняття і розуміння активне, творче, дієве. Таким чином читач активізується і включається до системи твору. А це стає можливим лише під час використання на уроці діалогової технології навчання.
З метою з’ясування суті діалогових технологій навчання, спрямованих на ефективність й освітню результативність сучасного уроку, 30 березня ц.р. на базі Козачелагерської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено районний навчально-методичний семінар учителів зарубіжної літератури «Створення діалогового освітнього середовища на уроках зарубіжної літератури в процесі соціалізації учнівської молоді». Під час теоретичної частини учасники заходу з’ясували поняття «педагогічна технологія», «педагогічна техніка», «діалогова технологія», ознайомилися з методами і прийомами створення діалогічної взаємодії, розвитку комунікативних здібностей учнів.
У ході практичної частини семінару учасники відвідали відкриті уроки учителів зарубіжної літератури Козачелагерської ЗОШ І-ІІІ ст. Медведєвої П.А. і Горкіної О.О., на яких педагоги продемонстрували прийоми формування в дітей вмінь міркувати, будувати висловлювання, дискутувати, відстоювати свої позиції, доводити, аргументувати.
Свої творчі, артистичні здібності і таланти учні Козачелагерської ЗОШ І-ІІІ ст. разом із заступником директора з ВР Руденко Г.В. і педагогом-організатором Богуцьким М.П. представили під час позакласного заходу «Чарівний світ театру».
Учасники семінару відзначити позитивний досвід роботи адміністрації, педагогічного колективу Козачелагерської ЗОШ І-ІІІ ст. щодо формування творчої активності учнів, їх читацької компетентності, світогляду, здатності до саморозвитку і самовираження.
Ірина Левицька, методист ЦРМК
МАТЕРІАЛИ СЕМІНАРУ - У ВКЛАДЕННЯХ
Галерея "Семінар учителів зарубіжної літератури в Козачелагерській ЗОШ І-ІІІ ст. 30.03.2016"
Коментарi